SLO | EN

Pogosta vprašanja

[collapsibles]
[collapse title=”1. Zakaj kupiti letalsko karto na portalu LETALSKE.SI?”]
Razlogov je veliko, najpomembnejša pa sta nižja cena vozovnice (za on-line rezervacije)
in velik prihranek časa. Se pravi, ni Vam potrebno priti v poslovalnico, karto lahko rezervirate s katere koli lokacije, ki ima dostop do interneta.Ena od glavnih prednosti portala Letalske.si je, da vsako rezervacijo preverjajo naši agenti, kar redko kdajsrečate na portalih z on-line rezervacijami. Ravno tako lahko na Letalske.si samostojno planirate celotno potovanje, kajti v našem sistemu lahko poleg letalskih kart rezervirate tudi nastanitev v hotelu ter najamete vozilo. Vašo pozornost bi želeli usmeriti na možnost rezervacije nastanitve po vsem svetu po izjemno ugodnih cenah.
Najpomembneje je, da lahko vse navedeno potrdijo naše zadovoljne in vse številnejše stranke.
[/collapse]
[collapse title=”2. Zanima me, koliko časa vnaprej je potrebno rezervirati letalsko karto? Ali bo cena ugodnejša, če rezerviram nekaj mesecev vnaprej?”]
Cene letov so odvisne od razpoložljivosti prostih mest v letalu v trenutku potrditve rezervacije za želene datume leta. Na ceno vplivata sezona ter objavljene cene letalskih družb za želeni termin potovanja. Največkrat pa se zgodi, da je cena ugodnejša, če se karta rezervira vnaprej.
[/collapse]
[collapse title=”3. Ali lahko na portalu LETALSKE.SI rezerviram enosmerno vozovnico?”]
Enosmerno vozovnico lahko rezervirate, vendar je ta za slovenske državljane dovoljena le v primeru potovanja na destinacijo, za katero ne potrebujemo vize. Priporočamo Vam povratno karto, ki je najpogosteje tudi ugodnejša od enosmerne.
[/collapse]

[collapse title=”4. Kakšne so starostne meje potnikov v letalskem prometu? Kdaj potnik velja za odraslo osebo, kdaj za mladino, kdaj za otroka in kdaj za dojenčka? Zakaj je pomembno vnesti datum rojstva pri izdelavi rezervacije?”]
Za odraslo osebo velja potnik, ki je pred začetkom potovanja dopolnil 25 let ali več, mladina so osebe med 12. in 24. letom, otroci so osebe med 2. in 11. letom ter dojenčki do dopolnjenega drugega leta starosti. Pri izdelavi rezervacije je potrebno vnesti točen datum rojstva vsakega od potnikov, ki so mlajši od 25 let, da bi Vam lahko odobrili popust, ki ga letalska družba nudi skladno s pogoji in starostno skupino potnikov.

[/collapse]

[collapse title=”5. Pri rezervaciji letalske karte se javlja napaka. Kako lahko dokončam rezervacijo in kolikšno je nadomestilo za rezervacijo v tem primeru?”]

Če se Vam pri opravljanju rezervacije pojavlja napaka, Vas prosimo, da nam svoj zahtevek pošljete na naš elektronski naslov letalskekarte@letalske.si ali nas pokličete na telefonsko številko +386 (0) 1 8280210 ter nam sporočite opis napake. Naš agent Vam bo z veseljem pomagal.

[collapse title=”6. Kako sem lahko prepričan(-a), da je ponudba, ki sem jo dobil(-a) na portalu LETALSKE.SI, najugodnejša?”]

Ponujene opcije na portalu Letalske.si so izbrane skladno z izbranimi kriteriji (cena, termin in podobno). Vsako narejeno rezervacijo osebno preveri tudi agent, kar Vam zagotavlja, da je vsaka ponudba najugodnejša.
[/collapse]

[collapse title=”7. Kakšna je razlika med nižjim in višjim razredom prevoza, če je to ekonomski razred?”]

Določeni razred prevoza predstavlja cenovni razred, odvisen od pripadajočih pogojev, kot so minimalno bivanje na ciljni destinaciji, vnaprejšnji nakup vozovnice ali podobno, čeprav se včasih zgodi, da so vsi razredi prevoza v istem razredu (ekonomski ali poslovni razred) in imajo podobno postrežbo v letalu.

[/collapse]

[collapse title=”8. Ne vem točnega datuma vrnitve. Ali lahko rezerviram povratno vozovnico brez datuma vrnitve?”]
Pri rezervaciji vozovnic na Letalske.si je možno rezervirati enosmerne, povratne vozovnice, ter vozovnice, ki vključujejo možnost več destinacij. Če želite rezervirati vozovnico z odprtim datumom vrnitve (ali spremenljivim datumom vrnitve), Vas prosimo, da nam svoj zahtevek pošljete na mail letalskekarte@letalske.si ali nas pokličete po telefonu.
[/collapse]

[collapse title=”9. Moj priimek vsebuje črke ć/č/đ/š/ž, kaj naj naredim?”]
Namesto črke ć/č vnesete c, namesto črke đ vnesete d, namesto črke š vnesete s, namesto črke ž vnesete z. V letalskem prometu je namreč relevantna angleška abeceda, ki ne vsebuje šumnikov.
[/collapse]

[collapse title=”10. Portal LETALSKE.SI omogoča rezervacijo hotela ter najem vozila, ali je to popolnoma avtomatizirano?”]

Da, proces rezervacije hotela je skoraj enak kot pri letalskih kartah, le da je hotel potrebno rezervirati 72 ur vnaprej.
Prav tako je potrebno za rezervacijo hotela in najem avtomobila preveriti pogoje ponudnika storitve. Za Vsa vprašanja smo Vam na voljo po mailu ali telefonu.

[/collapse]

[collapse title=”11. Ali lahko na portalu LETALSKE.SI kupim karte za drugo osebo, in če da, kako?”]

Servis Letalske.si nudi možnost nakupa letalske karte za osebo, ki ni lastnik kreditne kartice, s katero se plačuje letalska karta.
Če se to zgodi, Vas prosimo da upoštevate naslednje:
Pod kontakt lastnika kartice navedite podatke lastnika kartice.
Pod kontaktni telefon vpišite 2 telefonski številki, vaš kontakt ter kontakt potnika.
Pod elektronski naslov vnesite Vaš elektronski naslov.
Podatki o plačilu s kreditno kartico bodo poslani samo Vam, tako kot elektronska karta, ki jo boste prejeli na elektronski naslov.
Številka kreditne kartice, s katero je vozovnica plačana, ni vidna na elektronski karti.

[/collapse]

[collapse title=”12. Ali lahko na portalu LETALSKE.SI plačam karto s kartico Maestro?”]
Letalske družbe na žalost ne podpirajo plačevanja z debetnimi karticami,zato plačilo karte s kartico BA Maestro žal ni možno. Vašo letalsko karto lahko plačate s kreditnimi karticami American Express, Diners, Visa in MasterCard ter z nakazilom sredstev na račun.

[/collapse]

[collapse title=”13. Pri rezervaciji karte na portalu Letalske.si sem izbral(-a) opcijo plačila z nakazilom na račun. Do kdaj je moja rezervacija veljavna?”]

Po prejemu rezervacije na elektronski naslov boste prejeli obvestilo, do kdaj je Vaša rezervacija veljavna (ponavadi 1-3 dni; včasih z možnostjo obnove rezervacije tudi po tem roku). Cena se v času veljavnosti rezervacije ne menja, možne so le spremembe letalskih pristojbin, ki jih letalske družbe lahko spremenijo brez predhodne najave v vsakem trenutku.
V tem primeru je možna podražitev vozovnice, vendar se to dogaja redko. Če se to zgodi, Vas bo o tem obvestil naš agent.

[/collapse]

[collapse title=”14. Ali lahko na portalu LETALSKE.SI rezerviram sedeže? Kaj če sem sedeže pozabil(-a) rezervirati pri rezervaciji?”]

Rezervacija sedežev na portalu Letalske.si je možna pri izdelavi rezervacije. Izbira je mogoča samo pri letalskih družbah, ki dopuščajo rezervacijo sedežev na letu. Če ste pri rezervaciji pozabili rezervirati želeni sedež, lahko to storite naknadno. Zahtevek nam pošlijte na mail letalskekarte@letalske.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 (0) 1 8280210. Naš agent Vam bo z veseljem pomagal.

[/collapse]

[collapse title=”15. Sem vegetarijanec(-ka), oziroma želim rezervirati posebno vrsto obroka na letu. Kako lahko to storim?”]

Letalske družbe ponujajo na letalu različne vrste obrokov. Prosimo Vas, da vaš zahtevek vnesete v polje opombe (special remarks) pri izdelavi rezervacije. Lahko nam tudi pošljete elektronsko pošto na naslov letalskekarte@letalske.si ali pa nas pokličete na telefonsko številko +386 (0) 1 8280210 . Naš agent Vam bo z veseljem pomagal in preveril, ali je na izbranem letu možna želena vrsta obroka.

[/collapse]

[collapse title=”16. Imam težave z gibanjem. Kako lahko zahtevam posebno pomoč na letališču?”]

Letališča imajo vso potrebno opremo za pomoč invalidnim osebam ter osebam s težavami pri gibanju. Prosimo, da vsak Vaš zahtevek pošljete na elektronski naslov letalskekarte@letalske.si ali nas pokličete na telefonsko številko +386 (0) 1 8280210, in mi bomo pri letalski družbi preverili, na kakšen način Vam na letališču in v letalu lahko pomagajo ter vas o tem obvestili naknadno.

[/collapse]

[collapse title=”17. Ali lahko vzamem s seboj hišnega ljubljenčka?”]

Vsaka letalska družba ima svoja pravila glede prevoza hišnih ljubljenčkov. Manjšega psa ali mačko do teže 8 kg lahko vzamete s seboj v kabino za potnike, s predhodno odobritvijo letalske družbe ob rezervaciji letalske karte.Poleg podatkov o pasmi mora vsak potnik priložiti točne podatke o teži psa/mačke kakor tudi velikost kletke, v kateri ga nosi, ki pa ne sme presegati dimenzij 55 x 40 x 20 cm.
Prosimo Vas, da nam tak zahtevek vpišete v opombe pri rezervaciji. Lahko nam tudi pošljete elektronsko pošto na naslov letalskekarte@letalske.si ali pa nas pokličete na telefonsko številko +386 (0) 1 8280210, in mi vas bomo o podrobnostih obvestili po prejeti rezervaciji.

[/collapse]

[collapse title=”18. Ali bom za let, rezerviran na portalu Letalske.si, obveščen(-a) v primeru odpovedi leta ali spremembe časa leta?”]

V primeru odpovedi leta ali spremembe časa odhoda letala boste o tem predhodno obveščeni. Zato Vas prosimo, da pri rezervaciji letalske karte na portalu Letalske.si pustite potrebne kontakte (telefon ter elektronski naslov), da Vas v tem primeru lahko kontaktiramo.

[/collapse]

[collapse title=”19. Ali je možen prenos letalske karte na drugo osebo?”]

Letalska karta je neprenosljiv dokument. Uporabi jo lahko le oseba, na ime katere je bila karta izdana, ob predložitvi osebnega dokumenta s sliko (potni list za mednarodne lete ter osebna izkaznica za domače lete).
[/collapse]

[collapse title=”20. Kakšne so omejitve pri prtljagi?”]
Letalske družbe same določajo pravila glede količene prtljage, ki jo imajo lahko njeni potniki s seboj na letu. Najbolj pogosto pravilo glede prtljage je naslednje:
Mednarodni leti: poslovni razred 30 kg (66 lbs), ekonomski razred 20 kg (44 lbs)
Dojenčkom do 2. leta starosti pripada do 10 kg prtljage. V primeru, da je za določeni let potrebno prtljago posebaj doplačati Vas bo o temu obvestil naš agent.
[/collapse]

[collapse title=”21. Kakšne so omejitve pri ročni prtljagi? Ali lahko s seboj v letalo vzamem računalnik?”]
Poleg osebne prtljage lahko vsak potnik vzame en kos ročne prtljage, ki se ga lahko pospravi v zaprte police nad sedežem ali pod potnikov sedež, pod pogojem, da seštevek dimenzij take prtljage ne presega 115 cm (45 in) in da skupna teža ne presega 8 kg. S seboj na letalo lahko vzamete računalnik, pomembno je le, da le-ta skupaj z ostalo ročno prtljago ne presega dovoljenih 8 kg.
[/collapse]

[collapse title=”22. Ali lahko s seboj na letalo vzamem tekočino, hrano, zdravila? Kakšna je procedura, če sem zaradi svoje bolezni primoran(-a) s seboj nositi določena zdravila in podobno?”]
Po novih pravilih o varnostnih ukrepih v letalo ni dovoljeno vnašati hrane ter pijače. Dovoljena količina tekočine je do 100 ml. Dovoljen je vnos izdelka, ki ste ga ste kupili v brezcarinski prodajalni znotraj tranzitne zone in je posebej zapakiran ter označen, da je bil kupljen v brezcarinski prodajalni. Zdravila so dovoljena le ob zdravniškem potrdilu.
[/collapse]

[collapse title=”23. Kupil(-a) sem letalsko karto in po elektronski pošti dobil(-a) potrditev z informacijami o letu. Ali je to moja karta oziroma kaj vse potrebujem za potovanje?”]
Na elektronski naslov ste prejeli potrdilo z informacijami o letu, rezervacijsko kodo ter številko Vaše karte.
To je Vaša elektronska karta. Prosimo Vas, da jo natisnete in jo skupaj z dokumenti pokažete na okencu registracije potnikov (check-in). Za mednarodne lete je potreben veljaven potni list ter viza za države, kjer to zahtevajo.
[/collapse]

[collapse title=”24. Kupil(-a) sem letalsko karto, vendar je prišlo do sprememb ter sem primoran(-a) preklicati karto. Ali dobim povrnjen denar?”]
Nekatere letalske karte dovoljujejo vrnitev celotnega zneska, nekatere delnega z določenimi penali, nekatere pa se po nakupu ne dajo refundirati. Ugodnejše letalske karte za določene destinacije so ponavadi tudi najbolj restriktivne in jih pogosto ni možno refundirati. Za vsa morebitna vprašanja smo vam na razpolago na elektronskem naslovu letalskekarte@letalske.si ali na zgoraj navedeni telefonski številki. Izjemoma se pravila, določena na Vaši karti, lahko spremenijo s predložitvijo zdravniške dokumentacije. V tem primeru Vas prosimo, da nam zdravniško dokumentacijo pošljete po elektronski pošti.
[/collapse]

[collapse title=”25. Imam kupljeno karto, ki je sestavljena iz večih letov s presedanji. Kaj se zgodi v primeru, če ima prvi let zamudo in ne pridem pravočasno na naslednji let?”]
Če ima let pri odhodu zamudo in se Vaši leti nahajajo znotraj ene karte, se obvezno oglasite na okencu letalske družbe na letališču, s katerega imate naslednji let. Letalska družba Vas bo premestila na prvi razpoložljivi let proti Vaši naslednji destinaciji, brez doplačila.
[/collapse]

[collapse title=”26. Imam kupljeno elektronsko letalsko karto, vendar se je nekje izgubila in je ne morem najti. Kako jo lahko ponovno dobim in kje lahko preverim, ali je z mojo rezervacijo vse v redu?”]
V kolikor ste izgubili elektronsko letalsko karto, Vas prosimo, da nam na elektronski naslov letalskekarte@letalske.si pošljete zahtevek ali nas pokličete. V najkrajšem možnem času Vam bomo to isto karto ponovno poslali. Če želite preveriti svojo rezervacijo, lahko to storite na strani www.CHECKMYTRIP.com.
[/collapse]

[collapse title=”27. Zakaj moje potovanje na določeno destinacijo traja 1,15 ure pri odhodu, medtem ko pri prihodu traja 3,15 ure?”]
Vaše potovanje v obe smeri traja približno 2,15 ure. Glede na dejstvo, da so vsi časovni prikazi na letalski karti lokalni, prihaja včasih do navideznega odstopanja v trajanju leta.
[/collapse]

[/collapsibles]